O nama
Rade li vaši zaposlenici više od 7 sati sjedeći pred računalom – svaki dan, dan za danom?
Možda ste im osigurali dobro radno okruženje ili dobre plaće, no dugotrajno sjedenje ispred računala i svakodnevni rad pod pritiskom prije ili kasnije dovodi do narušavanja njihovog zdravstvenog stanja, smanjenja motivacije, zadovoljstva i produktivnosti (bolovi u leđima i kralježnici, problemi sa cirkulacijom, išijas, fizički i mentalni zamor, slabija koncentracija…).
Što mislite kako bi se Vaši radnici osjećali kada bi znali da ste im na radnom mjestu omogućili masažu?
Mislite li da bi bolje ili lošije radili?
I što bi mislili o Vama kao poslodavcu kada biste njihov trud i rad nagradili nečim toliko ugodnim i korisnim kao što je chair masaža?

Dobra vijest je da Vi kao poslodavac možete izravno utjecati na:
- smanjenje stresa kod svojih zaposlenika
- veće zadovoljstvo radnim uvjetima i kompanijom za koju rade
- smanjenje bolovanja uzrokovanim dugotrajnim sjedenjem i sve troškove koji nastaju odsustvom djelatnika
- bolju koncentraciju na radne zadatke
- smanjenje fluktuacije među svojih zaposlenicima (koliko Vas realno košta gubitak radnika i uhodavanje novog?)
U tome Vam možemo pomoći mi i to kroz:
Korporativna chair masaža
To je oblik masažnog tretmana kraćeg trajanja namijenjen zaposlenicima neke tvrtke, a provodi se na radnom mjestu na ergonomski dizajniranoj masažnoj stolici koja podupire težinu tijela i omogućuje potpuno opuštanje (stolicu donosimo sa sobom).

Tko smo mi?
Mi smo Relaxa, Vaš partner u poboljšanju i održavanju zdravlja, zadovoljstva i produktivnosti zaposlenika na radnom mjestu.
Pomažemo tvrtkama stvoriti radne uvjete u kojima njihovi zaposlenici postižu bolje rezultate – zdraviji, zadovoljniji i vjerniji kompaniji za koju rade.
U prostoru Vaše tvrtke za Vas provodimo brza i efikasna rješenja u ublažavanju stresa i štetnih posljedica dugotrajnog sjedenja (smanjena produktivnost, zdravstveni problemi, bolovanja…) bez
ikakvog inkomodiranja radne dinamike i zaposlenika – u dogovorenom rasporedu, bez korištenja ulja ili potrebe za presvlačenjem.
Razmišljamo izvan kutija klasičnih medicinskih okvira i svojim well-being uslugama doprinosimo postizanju vrhunskih rezultata Vaših zaposlenika i tvrtke.
Relaxu je osnovala Iva Brnčić, fizioterapeut i stručnjakinja na području terapijskih masaža sa 20+ godina radnog iskustva i ciljem da well-being uslugu donese na „vrata“ te tako na licu mjestu pomogne ublažiti štetne posljedice koje zaposlenici osjećaju zbog dugotrajnog sjedenja i doprinese tome da radni tim pa tako i Vaš biznis postignu bolje rezultate.
Osnivačica Relaxe je Iva Brnčić, po zanimanju fizioterapeut i stručnjakinja na području terapijskih masaža kojima se bavi preko 20 godina.
Dugogodišnje iskustvo gradila je kao vlasnica i glavni terapeut studija za medicinsku masažu gdje je svakodnevno pomagala ljudima u rješavanju bolova uzrokovanim prvenstveno statičnim poslovima i nedostatkom kretanja, a za koje se pokazalo da znatno utječu na kvalitetu i privatnog i poslovnog života.
Potaknuta odličnim rezultatima u svom radu, a svjesna činjenice kako je dugotrajno sjedenje nešto što je u današnje vrijeme gotovo nemoguće izbjeći, osnovala je Relaxu s ciljem da well-being usluge donese na „vrata“ i na licu mjesta pomogne u prevenciji i ublažavanju štetnih posljedice koje zaposlenici osjećaju zbog dugotrajnog pasivnog sjedenja te na taj način doprinese stabilnijim i uspješnijim poslovnim rezultatima i sretnijim tvrtkama i njihovim zaposlenicima.
Školovana je instruktorica Hatha yoge, edukantica raznih tehnika masaža, licencirana učiteljica skijanja te edukantica 6-godišnjeg programa za tjelesno orijentiranog psihoterapeuta.
Čvrsto vjeruje da jedino zdrava osoba koja ne trpi bol može živjeti svoj puni potencijal i pozitivno doprinijeti u svojoj privatnoj i poslovnoj sredini.
Zbog toga je predana svom medicinskom terapeutskom pozivu i pomaganju tvrtkama da stvore radno okruženje gdje zdravi/ji i zadovoljni/ji djelatnici ostvaruju svoj maksimum.
Pomažemo ambicioznim tvrtkama da stvore radne uvjete u kojima njihovi zaposlenici postižu bolje rezultate – zdraviji, zadovoljniji i vjerniji kompaniji za koju rade.
Kako radimo?
- na Vaš poziv dolazimo na lokaciju Vaše tvrtke na neobavezujući sastanak
- zajednički kreiramo personalizirani paket chair masaža ovisno o potrebama Vaše tvrtke i besplatno demonstriramo chair masažu da steknete bolji uvid kako sama usluga izgleda
- nakon sastanka Vam šaljemo svoju ponudu i dogovaramo prvi termin dolaska
- obavještavamo Vas o zatečenom stanju well beinga Vaših zaposlenika (health, productivity & stress analiza) i unapređenju nakon korištenja naših usluga

Koje benefite možete očekivati provođenjem chair masaža u Vašoj tvrtki?
- povećavate zadovoljstvo, produktivnost i motivaciju Vaših zaposlenika
- prevenirate i ublažavate utjecaj stresa i dugotrajnog sjedenja ispred računala na zdravlje svojih ljudi
- stvarate uvjete za zadržavanje stalnog kadra zaposlenika (kad imate stručnjake u svom timu želite ih zadržati, zar ne?)
- smanjujete troškove nastale uslijed fluktuacije zaposlenika (istraživanja su dokazala da gubitak jednog zaposlenika tvrtku može koštati čak 6-9 mjeseci plaće te osobe s obzirom na vrijeme koje je potrebno za intervjuiranje novih kandidata kao i daljnje obučavanje za samostalan i učinkovit
- stvarate poželjan javni imidž kao kompanije koja brine o svojim ljudima (na taj način sigurno lakše dolazite do novih radnika)
- potičete ugodniju i opušteniju radnu atmosferu koja sigurno doprinosi boljoj koncentraciji i bržem izvršavanju radnih zadataka
- dobivate koristan i funkcionalan način da se zahvalite svojim zaposlenicima i nagradite ih za svoj trud
- brigom o svojim zaposlenicima zapravo brinete o dobrom poslovanju svoje kompanije
- dobivate originalan način da se poklon bonovima chair masaža zahvalite svojim poslovnim partnerima na uspješnim suradnjama
Ova usluga je za Vas ako:
- razumijete da jedino zdrav, sretan i motiviran zaposlenik najviše doprinosi uspješnom poslovanju kompanije za koju radi
ambiciozno radite na razvijanju svog biznisa i treba Vam pouzdan tim stalnih zaposlenika koji sa Vama želi razvijati Vaše poslovne vizije
prepoznajete vrijednost svojih radnika kao najvažnijeg resursa vaše tvrtke jer znate da brigom o njima zapravo brinete o vlastitoj tvrtki
stalo Vam je da društveno odgovornim poslovanjem zaposlenicima na radnom mjestu omogućite više od onog što je propisano zakonom
svojim poštovanjem prema zaposlenicima gradite njihovo poštovanje prema tvrtki za koju rade
Održavanje zdravlja na radnom mjestu nije još jedan trend sa zapada već pametno ulaganje u dobro poslovanje tvrtke.
Istraživanja u velikim korporacijama poput Google-a dokazala su da je za svaki $ uložen u zdravlje i dobrobit zaposlenika ostvaren povrat ulaganja iznosio 5 $ kroz poboljšanje produktivnosti, bolje međuljudske odnose, manje bolovanja i izostanaka s posla, veće motivacije u radu i većeg zadovoljstva radnim mjestom.
Zašto biste čekali da se mali simptomi razviju u veće komplikacije (i gubitke) kad možete već danas reagirati i osigurati da do neželjenih scenarija uopće ni ne dođe?
Dogovorite sastanak/zatražite ponudu
Želite li u Vašoj tvrtki stvoriti uvjete u kojima produktivni i zdravi zaposlenici postižu vrhunske rezultate i ostaju vjerni kompaniji za koju rade kontaktirajte nas i dogovorite neobavezujući sastanak na kojem ćemo Vas detaljnije upoznati s našom ponudom kako bi stekli bolji uvid u benefite naših usluga i vrijednost koju Vam nudimo.